Som experts en dissenyar estratègies de màrqueting de continguts per convertir la teva web en un referent del teu sector entre els usuaris i així millorar el posicionament a Google i atraure més usuaris, a través de generació de continguts diaris en blogs i plataformes de vídeo que siguin compartits en xarxes socials, newsletters i més. VEURE PREUS DES DE 249€
El màrqueting de continguts és una tècnica de inbound màrqueting, és a dir, un enfocament d'estratègia de vendes centrat en la atracció i retenció d'un públic objectiu molt definit amb tècniques no invasives , és a dir, que no interrompin la nostra vida, com sí ho farien un anunci de televisió o un fullet publicitari a la nostra bústia.
El màrqueting de continguts és una d'aquestes tècniques, que consisteix en la creació i distribució de contingut que sigui rellevant i útil per influir en l'opinió de l'usuari sobre els productes o serveis que oferim i, si és possible, que consideri l'opció de comprar-los o contractar-los.
Desenvolupar un bloc a la nostra web és una excel·lent forma de generar contingut que atregui usuaris interessats que quedaran reflectits en les mètriques de Google.
Si els nostres continguts són interessants, es compartiran en xarxes socials i per tant arribaran a més usuaris interessats, que es veuran reflectits en les mètriques de Google.
Els newsletters ajuden a difondre els nostres continguts entre usuaris que hem fidelitzat. Google detectarà els usuaris recurrents i el valorarà en les seves mètriques.
Molts pensen que el màrqueting de continguts és disfressar de continguts publicitat sobre els seus productes o serveis. Cras error. Un usuari mai trobarà igual d'útil un contingut creat pensant en els seus interessos que un altre concebut des dels interessos de l'empresa. Per això sovint es diu que aquesta tècnica requereix grans dosis d'empatia. No hem de pensar en vendre, sinó a fer interessant el nostre sector i els nostres productes, anticipar-nos al que l'usuari busca i donar.
Imagina que tens una botiga de matalassos. Segur que cada dia entra gent al teu establiment interessada en la diferència entre un matalàs de molles ensacades i un matalàs de làtex. Després d'invertir un temps en donar-los una informació molt valuosa, algunes vegades et compraran un matalàs en aquell moment, altres s'ho pensaran i tornaran més tard i altres no tornaran i utilitzaran aquesta informació que els has donat per triar el millor matalàs en una botiga on ho tenen més barat. En qualsevol cas, però, davant d'ells t'hauràs construït una imatge de font d'autoritat en el teu sector, i això et generarà una reputació que et beneficiarà a mig i llarg termini, perquè arribaràs a més gent.
El mateix passa a internet, gràcies al màrqueting de continguts. Hi ha milers d'usuaris a internet buscant informació valuosa sobre matalassos i et convé ser tu qui la de a través de continguts periòdics de qualitat. Perquè això generarà trànsit constant i diversificat al teu web, que al seu torn compartirà en xarxes socials teus continguts, que atrauran encara més trànsit, i Google entendrà que la teva pàgina és interessant i el posicionarà millor. I això incidirà molt positivament en la teva reputació online i et generarà més clients.
El màrqueting de continguts té com a objectiu erigir el teu negoci en una font i un mitjà de comunicació sobre els teus productes i el teu sector. Tot allò que la gent pugui considerar interessant sobre ells has de ser tu qui ho expliqui, perquè t'interessa ser tu a qui trobin quan busquen informació. Com més contingut generis, més probabilitats tindràs de fidelitzar audiència i més valuós serà el teu negoci davant dels usuaris i davant Google.
Els vídeos, aplicacions interactives, infografies, etc., estan fent-se amb el protagonisme dels continguts a internet. La seva presència a la teva web suposa un plus de qualitat que Google té en gran consideració en les seves mètriques per al posicionament. Per aquest motiu en Sitelabs oferim la possibilitat d'afegir continguts multimèdia, com ara vídeos vídeos duts a terme per professionals amb experiència en mitjans de comunicació en les nostres estratègies de màrqueting de continguts.
En Sitelabs orientem les nostres estratègies de màrqueting de continguts a resultats. Per aquest motiu, tots els nostres packs, des del més bàsic fins al més avançat, contenen generació periòdica de contingut de qualitat al bloc, amb posts entre 1.000-1.200 paraules, amb imatges professionals i elements que afavoreixen la llegibilitat, com subtítols, llistes numerades, requadres, etc. (No tindria sentit oferir packs amb posts més senzills perquè no obtindrien bons resultats SEO). A partir d'aquest mínim,
Anàlisi de paraules clau rellevants
Optimització SEO web
Linkbuilding
Post mensual
Anàlisi de paraules clau rellevants
Optimització SEO web
Linkbuilding
Post quinzenal
Anàlisi de paraules clau rellevants
Optimització SEO web
Linkbuilding
Post quinzenal
Newsletter quinzenal
Anàlisi de paraules clau rellevants
Optimització SEO web
Linkbuilding
Post setmanal
Newsletter setmanal
Anàlisi de paraules clau rellevants
Optimització SEO web
Linkbuilding
Post quinzenal
Newsletter quinzenal
Video mensual (edicció y filmació pròpia)
Anàlisi de paraules clau rellevants
Optimització SEO web
Linkbuilding
Post setmanal
Newsletter setmanal
Video mensual (edicció y fimació pròpia)
Hi ha moltes empreses de màrqueting en línia que ofereixen sempre la gestió de comptes en xarxes socials com a part del màrqueting de continguts per augmentar el seu preu mensual, sense tenir en compte el cas concret de cada empresa.
En Sitelabs sabem que el community management requereix tenir moltes coses per explicar per generar conversa i fidelitzar audiència. Per aquest motiu oferim gestió de comptes en xarxes socials només a les empreses que generin suficient contingut web a la setmana. En cas contrari, és més rendible que inverteixin aquests diners en publicitat de pagament per clic o altres serveis més rendibles.