RENDIBILITZA LA TEVA INVERSIÓ EN CLICKS

Agència SEM (Google AdWords) a Barcelona

Les campanyes de Google Ads et generen clics d'usuaris que estan buscant els teus productes o serveis a Google, és a dir, quan hi ha més probabilitats que els acabin comprant o contractant. A Sitelabs som una agència de Google Ads a Barcelona, ​​partner oficial de Google, especialitzada en atreure el màxim possible d'aquests clics de qualitat al mínim cost possible.

Demanar informació

Agencia SEM Google Partner

Som Google Partners: la teva campanya està en bones mans

Google certifica el coneixement i experiència de les agències que administren comptes d'Ads amb la insígnia de Google Partners. Aquesta insígnia acredita que una empresa gestiona un nombre determinat de comptes i elevats pressupostos en clics, i que ha fet augmentar els ingressos dels seus clients.

Sitelabs és un partner oficial de Google, de manera que et garantim que el teu pressupost en clics està en bones mans i obtindràs resultats.

Treballa amb la garantia d'un Partner Oficial de Google

400 € de regal en inversió publicitària el primer mes

Com a agència d'Ads, a Sitelabs disposem de cupons especials per a clients que et permetran beneficiar-te de 400€ extres en clics si fas una inversió de 400€ el primer mes.

Què és Google Ads?

Són els resultats patrocinats a les cerques de Google. Apareixen a les primeres posicions del rànquing de resultats amb un marcador on posa "anunci". Són una manera d'atreure potencials clients a la nostra web ràpida i efectiva, perquè ofereixen als usuaris un producte o servei en el moment en què ho estan buscant.

Es tracta d'un model de publicitat pagament per clic, és a dir, que només paguem cada vegada que un usuari fa clic, per la qual cosa ens interessa (per rendibilitzar els nostres diners en clics el màxim possible) que cada clic que paguem l'hagi fet un usuari el més predisposat possible a convertir, és a dir, a comprar en línia o demanar informació sobre un producte o servei.

Més informació

Web oficial de Google Ads
Google Ads a Viquipèdia

agencia-adwords-sem copy

Casos d'èxit en la nostra agència d'Ads certificada per Google

A Sitelabs som experts en anàlisi de dades aplicades a campanyes de Google Ads, que ens permet una segmentació reeixida del públic objectiu i, per tant, aconseguir el màxim de trànsit predisposat a la compra de productes o la contractació de serveis al mínim cost possible .

Àgora Barcelona ROI 16€ por cada € invertido

http://agorabcn.com

Àgora és una residència d'estudiants a Barcelona l'equip comercial de la qual estava insatisfet amb els resultats de les seves campanyes de Google Ads, que sempre posen en marxa els mesos previs a l'inici de curs a les universitats. La segmentació geogràfica i per paraules clau no estava prou ben feta, i no tenien xifres exactes de les peticions d'informació que els generava la campanya per conèixer la seva rendibilitat.

Repte

Millorar el disseny de la campanya per atreure el major trànsit possible en un període de temps limitat.

Solució

Fer una segmentació geogràfica i per paraules clau adequades, i assignar el gruix del pressupost a les paraules clau amb més potencial.

Resultats

Un CTR mitjà d'un 10% i una taxa de conversió mitjana d'un 5% en un servei d'un elevat valor (cada transacció amb èxit suposa diversos centenars d'euros mensuals durant, almenys, sis mesos).

Dades rellevants (3 mesos i mig de campanya)
Inversió en clics 10.000 euros
Retorn 30 matriculacions
Valor aproximat (brut) 160.000 euros (cada reserva suposa un ingrès aproximat de 600 euros al mes per matriculat durant 9 mesos).
ROI (retorn de la inversió) 1.600% (per cada euro invertit, el client va obtenir 16 euros de retorn brut).

Beauty Nail Concept ROI 9€ per cada € invertit

https://beautynailconcept.com

Aquest centre de bellesa especialitzat en ungles a Barcelona tenia una web ben posicionada orgànicament (sense pagar a Google) per algunes paraules, però no invertia en Ads, pel que la seva facturació gràcies a la web provenia d'aquestes 2 o 3 combinacions de paraules clau , i necessitava atraure més trànsit amb urgència.

Repte

Atraure un gran volum de trànsit al web al mínim cost possible, pel reduït pressupost.

Solució

Millorar la web per millorar l'experiència d'usuari a la pàgina de destinació de l'anunci i així fer que Google prioritzés els nostres anuncis en un sector amb molta competència, traduir-la a l'anglès per ampliar mercat, elaborar anuncis de qualitat i fer una segmentació extremadament definida de les paraules clau per arribar només a usuaris predisposats a demanar cita i no només interessats en informar-se i mirar la pàgina.

Resultat

Un CTR mitja d'un 10% i una taxa de conversió mitja d'un 2% en un producto de enorme competencia que permitieron ampliar el negocio a esta empresa.

Dades rellevants (campanya mensual)
Inversió en clics 600 euros mensuals
Retorn 30 nous clients
Valor aproximat (brut) 5.400 euros (Cada nou client suposa un ingrés aproximat de 60 euros -valor mitjà de cada servei anunciat- durant almenys tres mesos).
ROI (retorn de la inversió) 900% (per cada euro invertit, el client va obtenir 9 euros de retorn brut).

Ledbak ROI 18€ por cada € invertido

http://ledbak.com

Esta empresa de rótulos en Sabadell llevaba 6 años gestionando sus propias campañas de Ads con un 2% de CTR, es decir, que 2 de cada 100 usuarios hacían click en sus anuncios. No era un mal promedio, pero se podía mejorar. Además, las palabras por las que estaba pujando no estaban bien elegidas, ya que atraían usuarios que hacían click pero tenían muy pocos formularios de contacto de nuevos clientes (tenían una tasa de conversión muy baja).

Repte

Augmentar el CTR d'un 2% i la taxa de conversió i poder comptabilitzar aquesta taxa per saber la inversió necessària per tenir un determinat volum de peticions d'informació dels seus serveis.

Solució

Millorar la web per millorar l'experiència d'usuari a la pàgina de destinació de l'anunci i incentivar la conversió i instal·lar el píxel de conversió per al nombre de conversions sobre el nombre de clics, millorar la qualitat dels anuncis i segmentar bé les paraules clau per atreure només usuaris predisposats a informar-se dels serveis de l'empresa.

Resultat

Un CTR mitja d'un 9% y taxa de conversió mitjana d'un 2%, que en un producte del preu dels rètols comercials es tradueix en una bona facturació.

Dades rellevants (campanya mensual)
Inversió en clics 500 euros mensuals
Retorn 10 nous clients
Valor aproximado (bruto) 9.000 euros (cada nou client sol suposar una sola petició de servei d'uns 900 euros de mitja, encara que puntualment fins i tot pot suposar un client habitual).
ROI (retonr de la inversió) 1.800% (per cada euro invertit, el client obtingut 18 euros de retorn brut).

Omple el formulari i
et contactarem el més aviat possible!

En enviar aquest formulari declaro haver llegit i accepta l'avís legal, termes i condicions y política de privacitat.

A Sitelabs respectem la teva privacitat. Només farem servir aquestes dades per posar-nos en contacte amb tu en relació als serveis pels quals t'has interessat, i mai els compartirem ni vendrem a tercers

Per què invertir a Google Ads?

T'has fixat que el primer resultat per posicionament orgànic (sense pagar a Google pel clic) està cada vegada més a baix en els resultats de cerca? Doncs aquesta és la primera raó per la qual has de invertir en Ads: encara que arribis a primera pàgina de Google per mitjà de SEO, estaràs cada vegada més avall a la pàgina, sent més probable que l'usuari faci clic en els resultats patrocinats, que estan abans. I això anirà a més.

Com funciona Ads?

Google Ads funciona a través de la segmentació en paraules clau i ubicació. És a dir, el nostre anunci sortirà en funció de les paraules que busqui un usuari determinat en un lloc determinat.

Per exemple: suposem que tenim un taller de motos a la localitat de Sabadell. Ens interessarà que el nostre anunci aparegui en els resultats de cerca de Google quan un usuari busqui alguna cosa relativa a la reparació de motos. Però no només això: no ens interessarà, a priori, que el nostre anunci li surti a una persona que visqui a La Corunya, a 1.000 quilòmetres de Sabadell, perquè ningú d'allà anirà al nostre taller a reparar la seva moto.

És per això que haurem de segmentar el nostre públic per paraula clau "mecànic de motos" o "reparació de motos" (no li apareixerà el nostre anunci a algú que busqui sabateries) i també per ubicació de l'usuari que realitza la recerca (farem, per exemple , que només surti a usuaris que estiguin com a màxim a 10 quilòmetres a la rodona de Sabadell).

Google AdWords, cómo funciona

Paga només per resultats

Si no hi ha visites, no pagues

Al PPC, de l'anglès pay-per-click (pagament per clic) només pagues quan un usuari fa clic al teu anunci, és a dir, quan tens resultats.

Et veuran en el moment oportú

Els usuaris trobaran la teva empresa a Google just en el moment en què busquin els serveis o productes que ofereixes.

El pressupost el marques tu

No hi ha un límit de pressupost per a les campanyes d'Ads. Pot ser tan alt o tan baix com vulguis. L'ideal és invertir més fort al principi.

Google_Ads

Per què recórrer a una agència d'Ads?

Una campanya d'Ads la pot dur a terme qualsevol. Ara bé, rendibilitzar és una cosa ben diferent. En un mercat internet cada vegada més disputat, que posa difícil el posicionament orgànic i l'aparició en bona posició d'anuncis, Google es beneficia especialment d'usuaris que s'autogestionen les seves pròpies campanyes gastant molts diners en clics per arribar a un nombre concret (i sovint reduït) de conversions. Una agència d'Ads aconseguirà aquest nombre concret de conversions o més gastant el mínim de diners en clics, una cosa que s'aconsegueix gràcies al seu profund coneixement d'Ads però també de màrqueting en general, que permeten segmentar bé el públic objectiu de la campanya.

El posicionament orgànic: cada vegada menys a l'abast de les webs corporatives

Google sap que les empreses aprofiten el seu algorisme per intentar posicionar els seus serveis i productes, per això sempre prioritzarà en el seu rànquing pàgines amb vocació de servei a l'usuari, com webs de tercers que donin informació valuosa sobre aquests productes, ja siguin articles en mitjans de comunicació, posts en blocs, pàgines d'opinions d'usuaris, etc. Per exemple, no prioritzarà la web corporativa d'un restaurant a Barcelona per sobre de webs de ressenyes i opinions d'usuaris o articles amb els rànquings dels millors llocs per menjar, ja que aquests donaran a l'usuari una idea més fidedigna dels restaurants a Barcelona que la que un restaurant digui de si mateix al seu web. La lògica d'aquest cercador és molt senzilla: si vols fer servir el seu algorisme per fer-te publicitat, paga.
.

Posicionamiento orgánico cada vez más inaccesible

Les claus de l'èxit d'una bona campanya d'Ads

Elección palabras clave AdWords

Elecció adequada de paraules clau

Les paraules clau escollides no només han de ser concordants amb el que oferim perquè Google faci aparèixer el nostre anunci en bona posició, sinó que han d'atreure trànsit predisposat a comprar o contractar els teus serveis i no trànsit que només visita la web per tafanejar i et farà gastar un clic sense que en treguis benefici.

Presupuesto AdWords

Un pressupost suficient

Una variable fonamental perquè aparegui el teu anunci és el que estiguis disposat a pagar per clic. Un baix pressupost impedeix licitar per moltes paraules i treure conclusions fiables sobre el comportament dels usuaris per apostar per la segmentació més rendible. Per exemple, no estarem igual de segurs que una paraula clau és adequada basant-nos en els clics de 100 usuaris que en els de 1.000.

Anuncios de calidad en AdWords

Elaboració d'anuncis de qualitat

Perquè Google faci aparèixer el teu anunci en bona posició en els resultats de cerca i perquè l'usuari no es decebi quan arribi al teu web i marxi, és fonamental elaborar anuncis de qualitat, descriptius del que ofereixes, destacant allò que et diferencia de la competència perquè l'usuari faci clic.

Calidad página aterrizaje AdWords

Una bona web de destinació dels anuncis

És clau, perquè indica a Google si un usuari troba en l'anunci allò que buscava. Si l'usuari abandona la web just després de fer clic en l'anunci, vol dir que el que ofereix l'anunciant en ella no és el que esperava i Google acabarà descartant o fent-ho aparèixer en un lloc menys visible, on obtindrà menys visites.

"La gent no sol fer clic en els resultats patrocinats"

N'estàs segur@? Molta de la gent que ens ha contactat per visibilitzar la seva empresa a Google i ens diu això han arribat a nosaltres per mitjà d'un anunci d'Ads sense adonar-se'n. Els resultats patrocinats visualment són cada dia més semblants als resultats orgànics, per la qual cosa resulta fàcil confondre'ls. A més, els resultats patrocinats no tenen per què ser menys útils per a l'usuari, perquè Google s'assegura que apareguin en les primeres posicions anuncis ben fets i concordants amb el que l'usuari busca.

Com es rendibilitza una campanya en una agència d'Ads?

Comencem a guanyar més clients amb Ads? Contacta'ns i dissenyarem una campanya a la teva mida!

© Sitelabs 2024

Visita la nostra empresa de disseny web Barcelona a Google places