A Sitelabs, a través d'un treball analític del comportament dels usuaris orientat a resultats, desenvolupem estratègies de inbound màrqueting per fer créixer la facturació del teu negoci amb la captació de nous clients.. ELS NOSTRES SERVEIS
L'accés generalitzat a Internet i l'abundància d'informació disponible fan que els clients s'informin i comparin abans de comprar un producte o servei. Això fa que la publicitat tradicional, sustentada en impactes que interrompen la seva vida i intenten captar la seva atenció, tingui un rendiment més limitat i difícil de mesurar.
Les empreses que vulguin que els potencials clients els tinguin en compte han d'oferir els continguts de valor afegit que busquen, per generar interès en el seu sector i incidir en la seva opinió sobre els seus productes i serveis. D'aquesta manera, busquen seduir l'usuari, sent-li útil, i poden mesurar l'eficàcia de la seva estratègia en base a anàlisis de dades web. Aquest enfocament del màrqueting es diu inbound màrqueting.
L'inbound màrqueting es porta a terme per mitjà de diferents tècniques, que passen sempre per tenir una web adequada, ja que en ella convergeix qualsevol d'elles i determina el seu resultat. Les més efectives són:
Quan un usuari busca una informació a Google sobre el teu sector t'interessa ser tu qui aparegui en bona posició en el rànquing de recerca i d'aquesta informació. Per aquest motiu has de treballar a fons tècniques de posicionament SEO a la teva pàgina web per posicionar els teus continguts per sobre de la competència.
La publicitat de pagament per clic es diferencia de la publicitat tradicional en què permet segmentar millor el públic al qual va dirigida i apareix especialment quan aquest necessita el producte que s'anuncia, de manera que les probabilitats que recorri als teus productes o serveis és més elevada .
Generar contingut periòdic útil de valor afegit et permetrà arribar als teus clients potencials quan ho necessiten, i d'aquesta manera influirás positivament en la seva opinió, llaurant-te una reputació que revertirà en un augment de la teva facturació. A més, el trànsit d'aquests usuaris revertirà en el teu posicionament i arribaran al teu web encara més usuaris interessats.