En Sitelabs som especialistes, d'una banda, en desenvolupament web de qualitat, que combina elements de programació (HTML5, CSS3, jQuery, Javascript ...) i d'estètica (disposició d'elements en pantalla, colors, fonts ...) per assegurar que el missatge que volem transmetre arribi nítidament al seu receptor. D'altra banda, atès que som experts en comunicació, vam crear els continguts adequats per al públic objectiu de la teva empresa.
Vull modificar la meva web!
Amb la generalització d'internet, els patrons de consum han canviat. Tenim tanta informació al nostre abast que fem menys cas de la publicitat i fins i tot ens molesten les empreses que constantment vénen a nosaltres a oferir-nos els seus béns i serveis. Al contrari, cada vegada més som nosaltres els que ens interessem en saber sobre els productes i comparar-los en internet abans de decidir-nos a comprar.
Per això, les empreses ja no han de vendre sinó comunicar, fer interessant el seu sector davant el públic per atreure finalment a informar-se sobre els seus productes i comprar-los. És aquí on a les PIMES i als autònoms se'ls fa imprescindible canviar, renovar o modificar la seva pàgina web antiga: una bona web és un canal ineludible perquè els nostres missatges arribin adequadament al receptor.
A més, com més completa és una pàgina web, millor posiciona a Google, i per tant, el públic objectiu de les empreses la troba abans i és més probable que s'interessi en els seus productes.
La web de Looking Barcelona estava feta amb una plantilla WordPress a una sola pàgina que no estava adaptada a dispositius mòbils i no permetia descriure i indexar correctament els seus serveis per captar trànsit de Google i convertir-lo en nous clients.
La web de la fotògrafa Macarena Escauriaza estava feta amb Wix, una solució que no és adequada per a negocis que volen augmentar la seva facturació a internet per les seves dificultats per generar contingut ben indexat per al posicionament a Google.
La web de SAIA estava feta en Flash, un sistema no compatible amb la indexació per part de Google per al seu posicionament i no adaptat a dispositius mòbils. A més, no estava sent utilitzada per a descriure els seus serveis i convertir el màxim de visitants en clients.
Aquesta cantant de jazz fusió barcelonina tenia un web obsoleta, autodesarrollada amb una aplicació d'Apple, que dificultava la jerarquització de continguts (per exemple, la priorització de la seva música i la seva agenda de concerts) i no estava adaptada a dispositius mòbils.
El bloc del filòsof professor de la New School de Nova York Jordi Graupera estava fet amb una plantilla obsoleta de WordPress que no indexava bé els continguts i tenia un disseny poc intuïtiu que no estava correctament adaptat a dispositius mòbils.
La botiga en línia de Luckybur estava dissenyada per mitjà del sistema que ofereixen algunes empreses de hosting a les seves packs d'emmagatzematge web, concebut com un bloc, que dificulta una compra intuïtiva i que generi confiança.
Planes és una empresa siderometal·lúrgica que tenia una web de disseny obsolet que no s'adaptava a dispositius mòbils i que no presentava bé els continguts per potenciar la petició d'informació per part dels usuaris interessats.
Aquesta empresa de rètols comercials que necessitava adaptar la seva pàgina a dispositius mòbils i donar més protagonisme en el disseny als continguts visuals.
La web de AIS Comunicaciones utilizaba una plantilla de una web antigua cuya estructura se basaba en el sistema de tablas (actualmente, casi obsoleto en páginas web). La página tenia demasiado contenido que no estaba bien jerarquizado por secciones.
La periodista Pilar Carracelas tenia un bloc autodesarrollado amb Blogger que li servia per generar contingut periòdic però no li permetia fer visible la seva marca personal i el seu currículum.